Tuesday, January 26, 2010

Apa Dah Jadi.............0-0

Kelantan vs perak

keputusan seri:0-0

26jan-Kelantan mencatatkan keputusan seri sekali lagi ketika bertandang ke stadium perak.ini adalah keputusan seri yang ketiga dicapai oleh pemain kelantan.
Pihak pengurusan KAFA telah melakukan pelbagai usaha bagi mengembalikan kembali prestasi pemain-pemain termasuk mengadakan solat hajat serta 'membuang setan-setan jahat dalam pemain' tapi pemain masih gagal lagi mempamerkan corak permainan.

KAFA perlu mengadakan 'post mortem' besar-besaran selepas ini dan mencari punca sebenar pemain-pemain tidak dapat menunjukkan prestasi seperti yang diharapkan.

Mungkinkah ada sikap berpuak-puak diantara pemain seperti yang diwar-warkan,perkara ini perlu dipandang serius oleh KAFA.

Sesetengah pemain juga mungkin tidak berpuashati dengan 'status' gaji yang diberikan kerana mungkin terdapat jurang gaji yang besar dikalangan pemain-pemain.

KAFA juga perlu membuat penilaian tentang ketua jurulatih Kelantan B.Sathianathan yang dicemuh hebat oleh penyokong-penyokong Kelantan kerana gagal memberikan 'ramuan istimewa' untuk Kelantan tahun ini.

Jika diukur prestasi pemain-pemain liga super musim lepas lebih baik kerana banyak gol yang terhasil serta kombinasi mantap Indra dan Farhan yang dilihat amat serasi diletakkan bersama cuma barisan pertahanan yang menjadi masalah kepada Kelantan tetapi musim ini perkara sebaliknya yang berlaku....defend kemah...striker hampehh...

Penyokong-penyokong Kelantan sekarang ternyata kecewa dengan prestasi semasa pasukan the red warriors ini kerana mereka begitu mengharapkan Kelantan dapat memberikan persembahan terbaik kepada mereka tetapi selepas enam perlawanan nampaknya pemain-pemain masih terkial-kial untuk mencari siapa diri mereka sendiri.

No comments: