Monday, January 25, 2010

KELANTAN VS PERAK

Kelantan vs Perak
malam ini
pukul :8.45p.m
tempat :stadium perak
perlawanan:ke 5

26jan-Permulaan yang lembat bagi kelantan menharungi perlawanan liga tidak mematahkan semangat anak buah b. sathianathan untuk menundukkan sang seladang di stadium perak.Kelantan perlu berhati-hati dengan pemain perak seperti k nathankumar razali umar kandasamy dan pemain lain.
Pemain perak yang rata-rata yang berumur 23 tahun kebawah mempunyai kelajuan yang tinggi boleh memberi bahaya kepada pertahanan kelantan.Untuk rekod musim lalu kelantan menewaskan perak semua perlawanan.tapi ini tidak boleh menjadi ukuran kerana pemain adalah berlainan dari tahun lepas.Peyokong kelantan berharap bahagian serangan kelantan akan menjadi seperti mana yang dilakukan kita menewaskan johor fc 2 hari yang lalu.Pemain kelantan tak perlu takut kerana dibelakang mereka penyokong kelantan akan menyokong sehingga habis perlawanan.Penyokong kelantan yang membuat kunjungan ke perak dengan s buah bas dari kota bharu dan 20 bas dari kuala lumpur akan memberi sokongan sepenuhnya kepada anak buah sathianatan.
Bagi penyokong berdoa supaya kelantan berjaya menewaskan perak pada malam ini insyaallah.

kesebelahan utama yang diramalkan:syed adney,azizi,subra,dautsu,zairul fitri,farhan,indra,piya,shakir,h.o dan norshahrul

No comments: